Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej

Starszy Referent w Zespole Wspomagającym

Komendant Powiatowy Policji w Złotoryi ogłasza nabór na stanowisko Starszy Referent w Zespole Wspomagającym.

Wymiar etatu: 0,5

  • Liczba stanowisk pracy: 1
  • Umowa o pracę na czas zastępstwa

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
59-500 Złotoryja
ul. Kościuszki 5

Miejsce wykonywania pracy:

  • Złotoryja

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań szkodowych,
  • prowadzenie teczek mieszkaniowych policjantów oraz spraw z nimi związanych,
  • rozliczanie i prowadzenie ewidencji bloczków mandatowych,
  • prowadzenie książek obiektów budowlanych,
  • wydawanie zezwoleń na prowadzenie uprzywilejowanych pojazdów służbowych,
  • sporządzanie przepustek na parkowanie pojazdów prywatnych na terenie jednostki,
  • wprowadzanie danych do Systemu Rozliczania Energii.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

  • wykształcenie średnie,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
  • biegła znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • znajomość technik prac biurowych,
  • komunikatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność pracy w stresie,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe administracyjne,
  • poświadczenie bezpieczeństwa.

Oferujemy:

  • indywidualny rozkład czasu pracy,
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu,
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • praca biurowa w siedzibie urzędu przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • możliwość swobodnego poruszania się po parterze budynku przez osoby na wózkach inwalidzkich,
  • brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweżyciorys i list motywacyjny.

Dołącz jeśli posiadasz:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.

Termin i miejsce składania dokumentów:

W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Komenda Powiatowa Policji ul. T. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryja z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszego referenta Zespołu Wspomagającego".

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: Zespół Kadr i Szkolenia KPP Złotoryja, tel. 47 87 44 246.

Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2024

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Przetwarzanie danych osobowych:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryi.

Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryi.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryi.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneAplikacje należy składać w kopertach z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszego referenta ds. szkolenia". Aplikacje otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów postępowania (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna) zostaną telefonicznie lub mailowo powiadomieni o terminie postępowania (proszę o podanie aktualnych adresów e-mailowych lub nr telefonu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 87 44 216.

Metryczka

Data publikacji : 24.01.2024
Data modyfikacji : 24.01.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
Osoba udostępniająca informację:
Dominika Kwakszys KPP Złotoryja
Osoba modyfikująca informację:
Dominika Kwakszys
do góry